Identificarea candidaților prin canale online și offline
Folosind instrumentele de selecție și recrutare proprii (funcții de căutare și potrivire, baza de date HR360 de candidați etc. ), platforme externe (social media, portaluri de joburi naționale, locale etc. ), dar și alte canale de marketing și publicitate, reușim să atragem cât mai mulți candidați interesați de oportunitățile de locuri de muncă oferite de firma noastră.
Interviul telefonic
Prima discuție are loc în cadrul unui interviu telefonic, timp în care validăm interesul candidatului, prezentăm rolul pentru care îl contactăm și validăm experiența anterioară.
Interviul față în față
În funcție de prima discuție, ajungem să cunoaștem mai bine candidatul în timpul unui interviu în persoană (la sediul HR 360) sau virtual (online).
Evaluarea
Această etapă implică validarea abilităților și competențelor candidatului, în funcție de cerințele specifice agreate cu partenerul unde își va desfășura activitatea viitorul angajat.
Transmiterea listei scurte
În această etapă, partenerii noștri vor primi lista cu cei mai potriviți și motivați candidați pentru pozițiile deschise.
Feedback din partea partenerului - comunicare permanentă cu acesta
Relația de parteneriat cu clienții noștri se derulează pe toată perioada contractuală, de punere la dispoziție a salariaților temporari la sediul sau punctele de lucru ale partenerilor noștri.
O permanentă monitorizare a evoluției și rezultatelor profesionale ale acestora, în mediul de lucru al fiecărui partener comercial, cât și comunicarea neîntreruptă, atât cu salariații, cât și cu clientul, feedback-ul oferit de acesta, va asigura buna desfășurare a parteneriatului trilateral, în ansamblul său.